Sunday, August 29, 2010

Apa yang ada pada Anwar?

Oleh Angela

Adakah dia seorang seorang ulama yang tersohor yang mendapat pendidikan agama daripada ulama terkemuka? TIDAK. Adakah dia mendapat pendidikan dalam bidang agama? TIDAK. Adakah dia keluaran institusi penggajian tinggi terkemuka? TIDAK. Adakah dia seorang berjiwa rohaniyah? TIDAK. Adakah dia berguru dengan guru yang benar2 murshid? TIDAK. Adakah dia mengamalkan mana-mana amalan tarikat? TIDAK. Adakah dia seorang ilmuan ulung? TIDAK. Adalah dia mempelajari ilmu ke peringkat tertinggi di mana2 universiti? TIDAK. Adakah dia seorang tokoh ilmuan yang ulung dan disegani? TIDAK. So what is he and who is he? Di seorang pemidato yang mempunyai ilmu yang tinggi? Pemidato yes, ilmu NO. He has only rhetoric, and no ilmu.

Adakah dia seorang yang berakhlak mulia? TIDAK, malah dia berjuang untuk LGBT dan diakui melakukan perkara di luar tabi'i. Jadi apa yang Anwar ada yang boleh dia jadi TPM, dapat bermacam title dan augerah, keistimewaan di Amerika, disanjung di seluruh dunia, mempunyai wang dan harta yang banyak?

Jawapannya senang sahaja, dia jual maruah diri, bangsa dan agama, dan menggadai negara kepada kuasa2 asing. Dia dilonjakkan ke pesada dunia oleh global elite yang sangat kaya dan berkuasa. Dengan lonjakkan itu dia mendabik dada, dialah hero, dialah wira. Media antarabangsa yang dikuasai oleh global elite Jesuit-zionist-masonic-illuminati yang meletakkan Anwar sebagai wira, but not for nothing, but for return favours dari Anwar - iaitu apabila Anwar memegang tampuk kuasa.

Umpan sudah diberi selama ini, jadi program mesti teruskan, tidak boleh berpatah balik sebab sudah terlanjur. Selama ini programnya tidak menjadi kenyataan sebab Anwar memandang rendah kepada bangsa sendiri dan agamanya sendiri - dan orang yang Anwar pandang rendah itu sentiasa berdoa semoga Anwar tidak akan berjaya dengan cita2 dan niat jahatnya kepada kami2 yang lemah.

Hanya Allah yang Maha Kuasa, dan hanya Allah yang menghalang cita2 Anwar selama ini. Pada kesempatan yang sama, kelengahan Anwar untuk mencapai cita2nya telah memberi masa yang selesa untuk terdedahnya kelakuan dan akhlak buruk Anwar di khalayak ramai.

Hanya mereka yang terlalu taksub, yang buta hati, yang mengharapkan keuntungan undi, yang akan menyokong Anwar. Dengan wang ringgit dan rangkaian underground network Anwar selama ini, cita2nya masih belum berhasil.

Anwar diberikan banyak masa, banyak peluang untuk bermuhasabah diri, dan renungkan kesilapan, dan siapa diri dia sebenar. Tetapi umur yang diberikan itu tidak dimanfaat untuk kebaikan, tetapi sebaliknya dia gunakan untuk terus melakukan kerosakan di muka bumi. Inilah orang yang tidak ada cahaya ruhaniyyah, yang tidak akan melihat jalan pulang.

Kassim Ahmad took that difficult step to return where he belongs - he was a brilliant scholar, who was also used by the Fabian Society / LSE untuk agenda NWO socialist international, tetapi akhirnya berhadapan dengan realiti, so he took THE LONG JOURNEY HOME (the title of his book).

For Anwar, it is not too late, we will all forgive you, kalau kamu mahu kembali ke pangkal jalan. Kita diajar supaya memaafkan orang, dan itulah ajaran Islam yang suci.

Kami tidak benci kamu, tetapi kami hanya benci dengan sikap khianat kamu selama ini.

3 comments:

ISAC said...

Menarik tulisan Angela ni...

Tapi kalau dah buta mata hati...

Mana lagi boleh kenal yang mana intan yang mana permata...

Anonymous said...

kalau buta....

Anonymous said...

bravo la bro Angela..
Anwar hanya ada tut....