Tuesday, June 21, 2011

Where are you and what are you doing?

NI apa kes pulak ni? Kapal begitu besar pun takkan tak nampak? Bukan ka ini di negeri hang? Ok laa.. bukan bahagian hang tapi masih di Negeri hang kan? Mana polis? Mana Navy.. opocot.. hang tak jaga Navy. Tu kerja orang lain plak.
Takkan nak bagi amaran saja? Dah laa pulau terlepas ke sana, ini negeri di korek sikit2 hantar ker sana. Bukan kerja Tentera kaa menjaga daulat dan menjaga negara?

2 comments:

House PK said...

Nampaknya itu je yang Hisham atau Ispamudin tau kot bro...he he eh

anti bohmau said...

elok pakat ghamai2 tolong dia pi jeghekah kuat2 tepi pantai tu... "HOI! AMARAN! AMARAN! AMARAN!"