Tuesday, October 20, 2009

Pinkie tapi bukan Lantai T

video

Mula2 happy saja, lari sana lari sini, bila pompuan lalu trus dia hilang mood, hehehe anjing pun tau jeles.. hahahaha anjing di panggil pinkie ni ada di bengkel sejak dia kecik2 lagi, kesian tengok dia dok forage tong2 sampah, so, aku pun bagi laa apa2 saja sisa aku makan lalu aku bungkus dalam plastik bawa balik bagi kat dia.Tak pernah baling batu atau pukul dia, tu sebab dia bagi aku pijak pala dia, nak usap leceh plak nak kena samak, tapi bukan susah sangat pun nak samak ni, air tanah pertama kaa ke dua ka ketiga pun tak apa,, janji basuh air tanah tu betul2, tujuh dalam istilah islam ni maknanya banyak. maka cuci laa banyak2 kali masa samak tu.

1 comment:

attaturk said...

Salam Dud,

Anjing peliharaan hg sungguh manja dgn hg tu..dia pun tau tuan dia bela dari kecik2 lagi.Tapi aku tak sokong sangat hg pijak kepala dia, walaupun dia binatang yg kita haram untuk d sentuh..kaki pijak rumput pun mati...kalau nak sentuh pakai glovela..hahahaaa..