Friday, December 11, 2009

Kesiannya depa ni...

Oleh GAP

penang bergegar lagi. sebentar tadi ratusan ribu rakyat malaysia telah turun untuk mengadakan demonstrasi bagi mendesak agar kes liwat anwar dibicarakan serentak di mahkamah syariah.masjid jamek seberang jaya penuh dengan ratusan ribu jemaah selepas solat jumaat !

mengikut laporan cnn,aljazeera,bbc dan suara yahudi online, dek kerana demonstrasi ratusan ribu di penang sebentar tadi, telah menyebabkan lebuhraya utara selatan (NKVE) telah jammed dan kenderaan didapati langsung tidak bergerak .perghh gila!


mana pergi bloger penang ? megat pisau,dr novandri,pejuang bangsa,che wan dll ? apa lagi mari balun ! hahaha bloger jangan marah haa..gurau je.



Mengikut laporan CNN,Al Jazeera, bbc dan suara2 yahudi online, demonstrasi ratusan ribu rakyat telah berlaku di Negeri Pulau Pinang tengah hari tadi dan telah menyebabkan lebuhraya utara selatan menjadi sesak(jam) dan kenderaan didapati langsung tidak boleh bergerak. Boleh percaya kaa? Ada gambar tak?

Tapi tanpa membuat apa2 research, boleh diandaikan yang jam berlaku kerana hari cuti di sebelah utara, pembeli NATAL(christmaS shoppers) turut menyumbang kepada kesesakkan itu. Bukan nak salahkan mereka, dah kebiasaan nya... Tak ada sapa yg salah pun kecuali peliwat tu jerr..

No comments: